3.10.2022

Lokakuun jäsentiedote ja vuosikokouskutsu

Kutsu yhdistyksen varsinaiseen syyskokoukseen 5.10.2022
Yhdistyksemme varsinainen syyskokous on keskiviikkona 5.10.2022 kello 19.00 alkaen Jokirinteen oppimiskeskuksessa. Varsinainen kokous alkaa heti FM Aleksi Suviojan esityksen jälkeen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat (mm. ensi vuoden talousarvio ja toimintasuunnitelma, yhdistyksen luottamushenkilöiden valinta). Olet tervetullut mukaan vaikuttamaan ja osallistumaan. Tilaisuudessa on tarjolla halutessa kasvomaskeja ja käsidesiä sekä turvavälit.

Tulevan yhteisen reserviläisyhdistysten kuukausikokouksen, keskiviikkona 5.10.2022 klo 19.00, alustuksen aiheena on Suomen ja Saksan merivoimien yhteydet 1918 – 1945 FM Aleksi Suviojan esittämänä. Mikäli haluat kuulla esityksen Teamsin välityksellä, niin ilmoita sähköpostisi 3.10 mennessä yhdistyksen sähköpostiosoitteeseen kirkres.hallitus[a]gmail.com.

Uudenmaan 38. Maanpuolustuspäivä
Muistutamme, että Uudenmaan 38. maanpuolustuspäivä siirettiin viime vuodelta Mäntsälässä toteutettavaksi 1.10.2022. Paikalla kannattaa käydä tutustumassa tuoreimpiin maanpuolustuksen näkymiin.

Tulevaa yhdistystoimintaa
Marraskuun 2. päivänä on vuorossa yhdistyksen perinteinen elokuvanäytös Kino Kirkkonummella. Illan elokuva vahvistetaan ja sen alkamisaika vahvistetaan myöhemmin. Tilaisuus on jäsenille maksuton ja paikkoja on rajattu määrä.

Hyvää aktiivisen syksyn jatkoa ja tapaamisiin jäsentapahtumissamme, tervehtien

Kiinnostaako hallituksessa toimiminen – tule mukaan!

Kuten monessa yhdistyksessä nykyään, myös Kirkkonummen Seudun Reserviläisissä joukko hallituksen aktiiveja järjestää tilaisuuksia, varaa ampumavuorot ym. ym. Mukaan kaivataan uusia jäseniä ideoimaan ja järjestämään toimintaa. Ei haittaa, vaikka olisit uusi jäsen tai vaikkei sinulla olisi aiempaa kokemusta, sillä hommat oppii tekemällä ja vähän kerrallaan. Jos asia ei juuri tänä vuonna olisikaan ajankohtainen, harkitse asiaa ensi vuotta silmällä pitäen. Kun siis kiinnostuit, tule paikalle syyskokoukseen viikon päästä keskiviikkona ja ”ilmianna” itsesi. Voit myös ottaa yhteyttä minuun etukäteen sähköpostitse (nygarmik[a]gmail.com).

Mikko Nygård, puheenjohtaja