24.2.2021

Maaliskuun jäsentiedote 2021

JÄSENKIRJE/ MEDLEMSINFO Maaliskuu 2021

Olemme edelleen toimintamme osalta rajoitetussa harrastusmuodossa. Tämä tarkoittaa sitä, että maaliskuun kuukausikokous pidetään keskiviikkona 3.3 kello 19.00 etäyhteydellä, mukaan pääsee pyytämällä linkin yhdistyksen sähköpostista.

Kuukausikokouksen aiheena on komentaja evp Ove Enqvistin esittämänä Porkkala laivastotukiasemana Neuvostoliiton aikana, tervetuloa kuuntelemaan ja osallistumaan!

Yhdistyksen varsinainen kevätkokous pidetään samoin etäyhteydellä keskiviikkona 3.3.2020 heti kuukausiesityksen jälkeen. Yhdistyksen kokouksessa käsitellään sääntömääräiset kevätkokouksen asiat: Vuoden 2020 tilinpäätös ja toimintakertomus, toiminnantarkastajien lausunto sekä vastuuvapauden käsittely. Kuukausikokoukseen pyydämme ilmoittautumaan etälinkkiä varten yhdistyksen sähköpostiin kirkres.hallitus[a]gmail.com tiistaihin 2.3.2021 mennessä. Toimitamme kokouskutsun omaan sähköpostiisi ilmoittautumisesi saatuamme keskiviikkona 3.3 aamupäivän aikana.

Järjestyksessä XII KirkRES SRA-Cup 2021 käynnistynee kevään aikana, tästä tiedotetaan tarkemmin varsinaisen kevätkokouksen yhteydessä. Uudenmaan reservipiirien Reserviläisammuntakilpailu pidetään koronavarauksella Santahaminassa 29.5.2021. Yhdistyksen kotisivuilla on piirin ampumaupseerin tiedote SRA-harrastuksen mahdollisuuksista Uudenmaan reserviläispiirissä.

Haluamme tässä yhteydessä muistuttaa, että jäsenmaksun jättämättä maksaminen pudottaa henkilön pois ampujien porttilistalta sekä jättää ilman Reserviläisliiton jäsenetuja, joten muista maksaa jäsenmaksusi ajoissa.

Ajankohtaista tietoa ampuma-asioista ja -vuoroista löytyy täältä yhdistyksen kotisivuilta.

Olet tervetullut mukaan harrastamaan ja virkistymään, saamaan uutta tietoa ja solmimaan uusia tai vahvistamaan vanhoja ystävyyssuhteita, rennon mukavan reserviläistoiminnan parissa!

Mukavaa kevään alkua kaikille jäsenillemme!