8.1.2023

Tammikuun jäsentiedote

Tammikuussa Kirkkonummen reserviläisyhdistyksillä ei ole yhteistä kerhoiltaa, mutta noin kuukauden sisään on tulossa kaksi mielenkiintoista vierailua, joista lisätietoa seuraavassa.

Tiistaina 17.1. klo 18-20 on tutustumisvierailu Laser Masalan sisäammuntasimulaattoreihin, joista uusimpana käytössä Practical Shooting Pro ja sen 50 eri ratavaihtoehtoa. Ampumaurheilija Sami Kallinen opastaa simulaattoreiden käytössä, joita päästään testaamaan vierailun aikana. Mukaan mahtuu 30 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ennakkoilmoittautumiset 10.1. mennessä sähköpostitse osoitteeseen tjohansson@elisanet.fi.

Keskiviikkona 8.2. klo 18.15 järjestetään vierailu eduskuntaan, missä oppaana kansanedustaja Anders Adlercreutz. Ilmoittautumiset 1.2. mennessä sähköpostitse markus.lassheikki@saunalahti.fi.

Ampumatoiminnasta
Yhdistyksen jäsenmäärän voimakkaan kasvun johdosta hallitus on viime vuoden puolella päättänyt seuraavaa:
1. Toistaiseksi puomilistalle hyväksytään jäsen, jolla on jäsenmaksu maksettu ja voimassaoleva ampumaturva sekä joku seuraavista:
• Turvallisen ampujan kurssi suoritettu hyväksytysti (SRA/practical)
• Oma ampumakalusto ja siihen asianmukaiset luvat
• KirkRes/Ups jäsenen suositus
Kaikki mainitut on luonnollisesti todistettava.
2. Jäsenille, joilla ei ole mitään mainituista, suositellaan osallistumista MPK:n kurssille ampumatoimintaan tutustumiseksi. Koulutuksia voi hakea sivulta https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Koulutuskalenteri

Ampumavuorot Upinniemen radoilla jatkuvat vuodenvaihteesta alkaen normaaliin tapaan. Tietoa niistä ja muista ajankohtaisista tapahtumista yhdistyksen nettisivuilla: https://kirkkonummen-seudun-reservilaiset.reservilaisliitto.fi/