Elokuvailta Kirkkonummen Kinossa – muutama paikka jäljellä!!

Elokuvanäytös keskiviikkona 4.11.2020 kello 19.00 alkaen Marraskuun 4. päivänä on vuorossa yhdistyksen perinteinen elokuvanäytös Kino Kirkkonummella kello 19.00 alkaen. Illan mielenkiintoisena ja kotimaisena elokuvana on Aalto, joka on palkitun dokumentaristin Virpi Suutarin dokumenttielokuva modernismin mestareista arkkitehti Alvar ja Aino Aallosta sekä heidän teoksistaan ympäri maailmaa. Elokuvateatterissa on käytössä turvavälit ja vahva suositus kasvomaskien käytöstä. Turvavälien johdosta paikkoja on normaalia vähemmän käytössä, joten otamme vastaan sitovat ennakkoilmoittautumiset 3.11.2020 klo 21.00 mennessä sähköpostilla kirkres.hallitus[at]gmail.com tai tämän sivun ilmoittautumiskohdasta. Elokuvan kesto on 1h 43 min ja tilaisuus on jäsenille maksuton. Muistutamme vielä, että elokuva on prologina helmikuussa 2021 tulevalle vierailulle Aalto-museoon.

Ajankohta

ke 4.11. - ke 4.11.2020