Yhdistys

11.3.1968  joukko aktiivisia reservin aliupseereita kokoontuivat Kirkkonummella Osuuskassan kerhohuoneistossa perustamaan paikallista reserviläisyhdistystä, joka sai nimekseen Kirkkonummen Seudun reservinaliupseerit ry ja nykymuodossaan Kirkkonummen seudun reserviläiset ry.

Reserviläistoiminta on vapaaehtoista osallistumista, yhteistoimintaa reserviläisten kesken, kunnon ja johtamisominaisuuksien kehittämistä, maanpuolustusasenteisiin vaikuttamista, tietoa turvallisuuspolitiikasta ja perhekeskeistä toimintaa.

Reserviläistoiminta tarjoaa sinulle mm.
– Tietoa maanpuolustuksesta sekä erilaisia taitoja mm. ammunta-, suunnistus- ja erätaidot.
Yhdistys on perustettu vuonna 1968. Jäsenmäärämme on nykyisin yli 360 varsinaista jäsentä.

Yhdistyksemme on Reserviläisliiton jäsen ja kuulumme Uudenmaan reserviläispiiriin. Jäseneksi voit liittyä Reserviläisliiton sivulta ja sääntöihimme voit tutustua tästä. Tervetuloa mukaan toimintaamme!